18. maj 2014

Salg af overskudsstof

Mine hylder bugner med stof og andet syværk som jeg har har købt i den sande overbevisning at SÅ
lækkert, flot, specielt, anderledes, helt almindeligt, overvældende og skønt 
stof MÅ da med mig hjem. Jeg har altid 100 ideer til hvad jeg kan bruge det til ... meeeen det fylder! Og det fylder så meget at det nogen gange er svært for mig at overskue herlighederne og at finde noget!
Så derfor har jeg lavet en lille netbutik hvor du kan erhverve dig noget af alt det 
  • jeg har meget af
  • jeg ved jeg aldrig får brugt alligevel 
  • som er fejlkøb
  • jeg bare gerne vil ha' videre
Der kommer også lidt garn, knapper, mønstre og lignende med tiden

Porto er ens uanset om du køber meget eller lidt og ved køb over 600kr er der gratis fragt ♥


Kig ind her eller tryk på billedet - der bliver løbende lagt nyt ind!

http://lebahnunika.tictail.com/







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kommentarer er altid velkomne!