12. april 2014

GiveAway!

Så er jeg klar med en lækker GiveAway!


Du kan blive den heldige der 
kvit og frit 
kan vælge 1m superfedt stof fra webshoppen StofGiganten

For at være med gør du følgende 5 ting: 
  1. Liker StofGigantens facebookside
  2. Tilmelder dig StofGigantens Nyhedsbrev
  3. Liker min facebookside Lebahn-Unika
  4. Følger bloggen her via Bloglovin, e-mail eller lignende 
  5. Lægger en kommentar herunder med mailadresse
Vigtigt!
Lodtrækningen foretages blandt de der har opfyldt alle 5 punkter! 
Husk at skrive kommentar, da jeg bruger navnene herfra når jeg udtrækker d. 15 maj!!!
 
Så fremad mod nye stofeventyr  ♥ Kik ind på StofGiganten og vælg dit yndlingsstof (jeg er selv helt forelsket i dette) ♥  vær med og deltag i legen!

Kh Jette

50 kommentarer:

  1. så er jeg da lige med på din fine give-away
    maria_kanne@hotmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Super, Maria - du får lod nr. 1 :-)

      Slet
  2. Jeg vil gerne være med på din fine give-away. Sikke stoffer, dem kan jeg da ikke undvære ;-)
    mvh Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt! Ja, Der er mange rigtig lækre stykker stof!

      Slet
    2. Du får lod nr. 2 Lisbeth

      Slet
  3. Det er så svært at vælge stof derinde - De har så meget skønt, og en ret så glimrende service...

    Men jeg tror allerhelst jeg godt vil have lidt af denne jersey: http://www.stofgiganten.dk/straekstoffer-jersey/st-j-lss-sco-0/

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er også supersød :-)

      Slet
    2. Du får lod nr. 3 Karen Elisabeth :-)

      Slet
  4. Jeg er med - men synes ikke at dit link til nyhedsbrevet virker?

    Sikke en flot præmie!

    SvarSlet
    Svar
    1. Super - tak for oplysningen. Det er rettet nu :-)

      Slet
    2. Du får lod nr. 4 :-)

      Slet
  5. Følger :) Og opfylder det hele

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt! Du får lod nr. 5 :-)

      Slet
  6. Så fik jeg liket og tilmeldt mig det hele, så krydser jeg fingre for det heldige lod :) kh Pia - p.lindehoej@gmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder bare godt Pia - du får lod nr. 6!

      Slet
  7. Så fik jeg klaret alle 5 punkter :-). Super mange fine stoffer - uha, det blir svært at vælge hvis man skulle blive den heldige vinder... Tror det vil blive den grønne jersey med røde blomster, eller måske det med ballonerne :-). Min mail er lene_bj@privat.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Super, Lene - du får lod nr. 7 :-)

      Slet
  8. Uuuu jeg er med da :)
    - alicecravach@gmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt Alice - du får hermed lod nr. 8!

      Slet
  9. Så har jeg udfyldt de 5 punkter. Karen Hvid - hvidpihl@mail.tele.dk. Er ikke så stiv i dette, ved ikke hvilken profil, der viser hvad!!

    SvarSlet
  10. Men dit navn er der så jeg kan se hvem du er :-) Karen, du får lod nr. 9!

    SvarSlet
  11. Hmm.. ved ikke lige hvordan jeg følger dig på mail og har ikke rigtig lyst til det der bloglovin ting. De andre har jeg vist opfyldt.

    SvarSlet
  12. Nu har jeg tilmeldt mig alligevel og det er jo faktisk ret smart :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Zuzzan - du skal lige skrive en mailadresse så du evt. kan kontaktes hvis du bli'r vinderen, og så skal jeg lige vide hvad du hedder inde på facebook, da jeg ikke lige kan finde dig på min side (Lebahn-Unika) - herefter får du et lod :-)

      Slet
  13. Så fik jeg opfyldt alle 5 punkter og håber det bliver mig der vinder.
    MVH Heidi

    SvarSlet
  14. Må hellere lige skrive at jeg lige er blevet gift og derfor stadig står som Heidi just Hansen på facebook og på min mail.
    MVH Heidi Andersen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er bare fint Heidi :-) Du får lod nr. 10!

      Slet
  15. Hej Jettte,

    Min mail er zannie som er mit fornavn på facebook. Det der kommer efter fornavnet er det sædvanlige cyber a og det efterfølges af alvorlig.dk. Jeg gider ikke bots der napper det til spam så derfor er det knækket lidt i stykker. Håber det giver mening :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Fint Zannie - du får lod nr. 11!

      Slet
  16. Hej Jette :)
    Så blev alle pkt.er opfyldt :) min mailadr. er: bjarne_ch@hotmail.com og mit navn på facebook er: Susanne Haun Christensen.
    Ha en skøn dag,
    kram, Susanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Du får straks lod nr. 12 Susanne!

      Slet
  17. følger ovenståående og deltager med krydser fingere :-)

    ha en fantastisk skøn dag

    kærlig hilsen
    pia hansen
    missangelph@gmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er bare godt Pia! Du får lod nr. 13!

      Slet
  18. christina skelgaard07 maj, 2014

    Lavet alle 5 punkter ;-)

    fedt stof med ballonerne (kunne jeg godt tænke mig) ;-)

    mvh
    Christina skelgaard
    mc@misscool.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan ikke lige se at du følger på fb - men jeg afventer lige et par dage og ser om du dukker op :-) Der kan af og til gå op til flere dage før man kan se navnet ...

      Slet
    2. Lod nr. 20 til dig Christina!

      Slet
  19. Jeg vil gerne deltage og opfylder alle krav
    Jeg gad godt vinde en meter af denne http://www.stofgiganten.dk/oekologiske-metervarer/st-j-lss-aib-01/
    Nanna_schack@yahoo.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan ikke lige se at du følger på fb/bloglovin - men jeg afventer lige et par dage og ser om du dukker op :-) Der kan af og til gå op til flere dage før man kan se navnet ... :-)

      Slet
    2. Hov - så ku' jeg lige se at du figurerer på fb - selvom du ikke er at finde på "listen" over sidens likere. Men det har jeg observeret før, at folk der har liket ikke "registreres" ... du får lod nr. 18, Nanna

      Slet
  20. Jeg deltager gerne og opfylder alle krav ;-)
    Jeg vil gerne vinde denne : http://www.stofgiganten.dk/boernestoffer/5445t/

    SvarSlet
    Svar
    1. Lis, du får lod nr. 14!

      Slet
  21. Jeg er vist ved at være der - skal lige "like" Stofgiganten på facebook, så har jeg det vist. God ide´med en give away med stof.
    Min mail: kirstengrymer@hotmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Og Kirsten, du får lod nr. 15!

      Slet
  22. deltager og x fingre
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Du får lod nr. 16 Marianne!

      Slet
  23. Jeg vil rigtig gerne deltage i din fantastiske Give Away - jeg opfylder alle betingelser og min mailadresse er heidi.ellehauge@mail.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Du får det fantastiske lod nr. 17, Heidi!

      Slet
  24. Daniella Lind14 maj, 2014

    Jeg er med :)

    min mail er daniellalind@live.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan hverken se dig på fb, Bloglovin' eller andre steder... check lige at du har tilmeldt dig. Når du dukker op får du et lod :-)

      Slet
    2. Du får lod nr. 19 Daniella :-)

      Slet

Kommentarer er altid velkomne!