7. oktober 2013

Også salat til aftensmaden

Salater kan være ret flotte

At fylde en smuk skål med en lækker salat fuld af farver, er en fryd. 

Faktisk synes jeg nogle gange det er synd at spise salaten - bare fordi den er så flot! Derfor tager jeg også ofte et billede af den - så har jeg da ihvertfald et minde om det smukke kreative værk, og kan måske så oven i købet lave den igen en anden gang ...

Problemet er bare at jeg oftest glemmer den igen, for billedet ligger jo på pc'en og hvor tit er det lige at man bladrer sin madbilledemappe igennem?...

MEN fra nu af er det anderledes! Nu kommer de smukkeste og mest velsmagende af salaterne herind på bloggen at ligge. Så kan jeg lynhurtigt lige kigge og huske og andre kan måske også få lidt fornøjelse af ideerne


Så kig lige her da eller kig op under fanen "salater"

(synes du godt om dette indlæg så giv mig et lille x herunder ♥)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kommentarer er altid velkomne!