30. august 2013

Supernuttet og slet ikke til at stå for!

Den fineste pakke ankom til mig idag med posten ♥
Det er købt hos Delta Patchwork (- som iøvrigt har 10% på alt stof i denne weekend)
Hvad gør man når man slet ikke kan nænne at pakke op? ...
Men det nytter jo ikke - af med papiret!


3 yards (knap 3m) af det mest nuttede stof jeg længe har set.
Stoffet hedder "Farm Fresh", er designet af October Afternoon  for Riley Blake

Hi-hi straks begynder hjernen at arbejde med alle de søde ting jeg kan sy af dette stof ♥

Jeg er jo, som sædvanligt, altid ualmindeligt modtagelig for inspiration, nye og gode ideer til anvendelse af noget af alt mit stof...

Hvad synes du dette vildt søde stof oplagt kunne bruges til???




4 kommentarer:

  1. Hvor har du bare evigt ret! Det er da for SØDT det stof! :-D
    Glæder mig til at se hvad du får syede ud af det :)
    Kh Sabrina

    SvarSlet
    Svar
    1. jeg er også helt forelsket i det :-)

      Slet
  2. Sengetøj og æggevarmere.

    kærligst SusieQ

    SvarSlet
    Svar
    1. Æggevarmere har jeg slet ikke tænkt på Sussie :-) Det tror jeg jeg må prøve (det har jeg faktisk aldrig syet før - er der overhovedet nogen der bruger æggevarmere???) Og sengetøj til babier ku' bestemt også være sødt - måske kombineret med noget andet stof...

      Slet

Kommentarer er altid velkomne!