9. august 2013

Shorts






Så blev første par shorts færdige ♥ 
De passer - dog lige efter lidt tilretning i benlængden, 
og måske skal der også ændres lidt på mønsteret mht. benbredde. Shortsene er syet i Tilda-stof.
 Shorts syet efter dette mønster har pr. erfaring en usædvanlig god pasform! 
Og nu er de så sendt med Signe til Kreta for at blive afprøvet under extreme forhold 
(mange timer ved vandet, vandren op og ned ad hovedgaden med en is i hånden, mange timers stilstand siddende på en barstol med udsigt over vandet, henslængthed på et køligt hotelværelse med en god bog osv.)
...så de skal nok få vist deres egnethed ;-)

Når jeg finder ud af hvordan det gøres lettest, vil jeg publisere min egen afprøvede tilrettede mønsterversion af dette mønster her på bloggen

Hvad synes du om dem?



6 kommentarer:

  1. De blå shorts er bare så fine - god model og nogle super smarte knapper. Og de blå var til din datter, som jeg gættede på.

    SvarSlet
    Svar
    1. ja, du havde helt ret :-)

      Slet
  2. De er super fine, Jette.
    Kh. Lene.
    PS! Dit fine indlæg om vores udsalg har givet respons, ahhh.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gælder mig at høre :-) det er også rigtig fint stof du har :-)

      Slet

Kommentarer er altid velkomne!