11. juli 2013

En isnende sommer-GiveAway

Jeg er vild med hjemmelavede ispinde! 
Hvis du har læst bloggen her, ved du det sikkert godt. 
Og nu har jeg fået fat i et extra sæt af ovenstående bog samt isforme og du får en uimodståelig chance for at blive den heldige ejer af dette. Se min tidligere omtale af bogen.

For at deltage skal du blot 

  • melde dig som fast læser af bloggen - gerne via bloglovin'  
  • sætte Stof-ligheder på din blogroll, hvis du har en blog 
  • "synes godt om" Lebahn-Unika på facebook (hvis du er på facebook)
  • lægge en besked herunder med oplysninger om hvordan du følger Stof-ligheder og link til din blog
Når du har gjort dette (og først når du har gjort dette!)får du tildelt et lodnummer!!!

Vinderen bliver kun offentliggjort her på bloggen og med link hertil på min facebookside Lebahn-Unika - jeg skriver ikke direkte til vinderen så hold et vågent øje... Har den udtrukne vinder ikke meldt sig efter 14 dage så udtrækkes en ny vinder!


67 kommentarer:

  1. Jeg er fast læser via bloglovin og har liket på facebook :) Håber på det bedste :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Sarah
      Dejligt du har lyst til at være med. Dit navn er endnu ikke registreret på fb - så måske du lige ku' lægge en kommentar ved et billede, så jeg kan se du er der - så får du et lynhurtigt herefter et lod i konkurrencen :-)
      Vh Jette

      Slet
    2. Okay :) Jeg har lagt en kommentar på indlæget uglepuden :)

      Slet
    3. Super :-) Du har lod nr. 6

      Slet
  2. Jeg er fast læser via bloglovin og følger også på facebook (: Uha den her giveaway vil jeg vildt gerne vinde (:
    Trine Rasmussen
    moi_246@hotmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt du vil deltage Trine :-) Du får lod nr. 1

      Slet
  3. Sikke en lækker giv away :)
    Jeg følger via bloglovin og Lebahn-Unika på fb - Jeg har ingen blog, men håber at jeg kan være md alligevel.
    Hav en dejlig weekend!

    SvarSlet
    Svar
    1. Selvfølgelig kan du være med Marlene - du får lod nr. 2 :-)

      Slet
  4. Jeg med på bloglovin og FB - har ingen blog. Super fin giveaway ;-)

    God Sommer ;-)
    vh. Inger
    ihovej@live.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Inger - Dejligt du vil deltage. Da jeg ikke kan finde dit navn på fb-"forfølger"listen (der er en hel del af dem der har syntes godt om siden som ikke popper op på "medlemslisten") ku' du måske lige lægge en lille kommentar på siden så jeg kan se du er med der?... herefter får du tildelt et lod :-)

      Slet
  5. Følger på Bloglovin' og FB og har liket begge steder <3 Har også delt med tøserne på FB <3

    Kh Maria Seidelin, som desværre ikke har en blog.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Maria - du får lod nr. 3 - og dejligt du har delt med veninderne, måske de ku' ha' lyst til at være med...

      Slet
  6. Skøn sommer give away..
    Følger med på face og bloglovin

    -Anette gruzlie(a)hotmail(dot)com
    http://anettesuniversdk.blogspot.dk/2013/07/vi-fortstter-med-at-fejre-bloggen-2.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anette - dejligt du vil være med :-) Du har hermed lod nr. 4

      Slet
  7. Hej :)
    Rigtig fin give-away.
    Min datter var meget glad for de fine fine sutsko, som jeg var så heldig at vinde fra dig på FB - dem med Sødahlstof.
    Jeg følger mest af alt for at blive inspireret.
    mvh
    Trinsling@gmail.com/Katrine Frisgaard Gunnersen

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Katrine - dejligt at høre at din datter synes om de små sko :-)
      For at kunne finde dig her på bloggen, skal du lige skrive hvordan du følger; er det via bloglovin, friendconnect, mail eller andet? Herefter får du tildelt et lod
      Vh jette

      Slet
    2. Super! Du får lod nr. 5 Katrine :-)

      Slet
  8. Lækker give away, som ville falde i god jord herhjemme... vi elsker is, men har desværre ikke den store fantasi til selv at lave :-)
    Jeg følger dig på facebook og her på bloggen, men hvordan får man dig på blogroll?
    http://ohmannsverden.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at du har lyst til at være med :-) Blogroll'en er det samme som din blogliste så du kopierer bare min blogadresse ind, samme sted som du har gjort ved alle de andre blogs :-)
      Vh Jette

      Slet
  9. Jeg vil meget gerne være med :)

    Jeg har ingen blog (men håber jeg må deltage alligevel :)

    Jeg følger med via bloglovin og facebook

    God Sommer

    /Eva// eva_vejlstrup@hotmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Selvfølgelig kan du være med :-) Jeg kan se du er på via bloglovin' men check lige om du har fået Liket selve fb-siden (og ikke kun et billede) :-)

      Slet
  10. Jeg vil gerne deltage :)
    Mvh Caroline Amalie Clausen
    tigerdyr107@gmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Caroline
      Dejligt du vil være med :-) Jeg kan se du er på via bloglovin' men har du checket at du har opfyldt de andre punkter? Når du opfylder alle "kravene" får du straks tildelt et lod :-)
      Vh Jette

      Slet
  11. Jeg følger på både facebook og din blog, men har ikke selv en blog

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt du vil være med, men check lige efter på fb, da du ikke ser ud til at være registreret der. Følger du via bloglovin' eller hvordan? Her er du nemlig heller ikke registreret?
      Vh Jette

      Slet
    2. Øv, det forstår jeg ikke, for jeg kan se at jeg har gjort begge dele. FB og Bloglovin'.
      KH Astrid

      Slet
    3. Fint, hvis du selv kan se det :-) det er ikke alle de der følger, som jeg kan se - hverken på fb eller bloglovin'. Du får lod nr. 7!

      Slet
    4. Yahhh. Tak. Jeg gad nu godt stadig forstå hvorfor, så det må jeg rode med :-)

      Slet
  12. Åh...vil gerne være med.

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt du har lyst til det :-) Men læs lige øverst hvad der skal til for at være med ;-) Når du har meldt dig under "fanerne" som beskrevet så får du et lod :-)
      Vh Jette

      Slet
  13. Jgeg følger dig via bloglovin' og har liket på Facebook :)

    Pia
    piarotbl@yahoo.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt du vil være med :-) Check lige efter en extra gang at du er tilmeldt på bloglovin' - jeg kan nemlig ikke se dig derinde :-) herefter får du tildelt et lod

      Slet
    2. Har lige tjekket, og jeg følger dig på Bloglovin', har også liket indlægget derinde :)

      Slet
    3. Super, Pia :-) Du får lod nr. 8

      Slet
  14. Jeg følger dig på facebook og nu også blevet fast læser på din bloglovin :-D smiler stort...

    og whauuu for en skøn giveaway, lægger straks en lod i puljen og håber + krydser fingere

    ha en skøn skøn sommer :-)

    kærligst Pia Hansen
    missangeldk@gmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt du vil være med :-) Check også lige du efter en extra gang at du er tilmeldt på bloglovin' - jeg kan nemlig ikke se dig derinde :-) herefter får du tildelt et lod

      Slet
    2. Det går lige op for mig at du jo er "gammel" følger via bloglovin' og derfor kan jeg ikke se dig. Du får lod nr. 17 Pia :-)

      Slet
  15. Simone Eidnes20 juli, 2013

    Jeg synes godt om din blog på facebook nu, og følger dig på bloglovin. :)
    simone.en@stofanet.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Kan ikke se dig hverken på fb eller bloglovin' ... kan du være registreret under et andet efternavn fx?

      Slet
  16. følger dig på bloglovin:)
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Er du på fb Marianne? så skal du lige "like" siden der også ;-)

      Slet
  17. Øj en lækker give away :)

    Jeg følger dig på bloglovin og fb

    Fortsat god sommer :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Navnet Lotz er ikke registreret hverken på fb eller bloglovin'... mon du kan være registreret under et andet navn?
      Vh Jette

      Slet
  18. Hej jette.
    Det ville være fedt at vinde til børnene. Jeg har ingen Blog og ved ikke en disse om det. Jeg følger dig på facebook.

    Mvh sussi

    SvarSlet
    Svar
    1. Du får lod nr. 9 Sussi :-)

      Slet
    2. Ih tak. Hvornår bliver vinderen trukket?

      Slet
  19. Hej Jette, ( jeg troede jeg havde sent et indlæg af sted,- men det er tilsyneladende blevet borte)
    Tak for besøg. Hyggeligt med folk der kommer forbi med stoffer!!!! Gør det gerne igen!
    Jeg vil også gerne være med på den give away.
    Knus fra Sølvi.

    SvarSlet
    Svar
    1. Du får lod nr. 10 Sølvi :-)

      Slet
  20. Hejsa..
    Super fed giveaway! Hvor cool er det lige, at man kan lave sine egne astronaut is! Så er man sikker på at få 2 vingummier i hver gang ;-) he he..
    Jeg følger sig nu på både Bloglovin og på Facebook <3
    God solskins søndag!
    Mvh Lisa H (l_mandrup@hotmail.com)

    SvarSlet
  21. Børnene sidder ved siden af og har masser idéer til, hvad vi dog kunne putte i de smarte isforme.
    Så jeg tror, at jeg vinder titlen: Dagens mor, hvis jeg skulle blive den heldige <3

    Min søn Kevin på 8 år har Tourette Syndrom. Han får medicin og det har ændret hans liv markant, så han nu har en hverdag, hvor der igen er smil og glæde. Desværre har medicinen den bivirkning, at den ødelægger hans appetitregulering, så han nu har taget 8,5 kg på. Så vi fører dagbog over alt, hvad han spiser og drikker og hvor meget motion han får i kampen mod at få vægten stabil.
    Derfor er isformene jo perfekte, fordi vi så kunne lave sunde is, hvor vi selv ved helt præcis, hvad der er i.

    Rigtig god sommer til alle <3

    Jeg følger dig på bloglovin og på facebook <3

    Knus og kram

    Pernelle Sandra Vogelius
    psvogelius@gmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Du får lod nr. 12 Pernelle :-)

      Slet
  22. Jeg følger via bloglovin og på facebook..

    Min søn elsker at lave is og slushice.. Så han vil blive ellevild af glæde hvis vi vandt dette sæt.. Så han kunne lave endnu flere is.. :-)

    Mange sommerhilsner
    Lone Tomsen
    lrt@mail.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Du får lod nr. 13 Lone :-)

      Slet
  23. Hej Jette!!! Jeg følger dig i tykt og tyndt, på FB, på bloglovin og på min egen blogroll, så kan jeg godt være med ikk? Håber du nyder sommeren!
    knus fra Lissen
    med bloggen: http://lissenia.blogspot.dk/ alias "Lissen på Uglebjerget"

    SvarSlet
    Svar
    1. Lod nr. 14 til dig Lissen! :-) Og tak for trofast følgeskab ;-)

      Slet
  24. Hello,

    I am your new follower.
    I just post about your giveaway on my blog.Until then it is on my sidebar.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com

    All the best.

    Bernadett

    FB,BL: Petite Armoire

    SvarSlet
    Svar
    1. Blog list: Danish Blogs.

      Greetings.:)
      Bernadett

      Slet
    2. Wellcome to you Bernadette :-) Nmb. 15 to you

      Slet
  25. Hej Jeg vil godt være med i konkurrencen, følger dig på Facebook.
    Hilsen Ulla Larsen

    SvarSlet
  26. Og et lod nr. 16 til dig Ulla :-)

    SvarSlet
  27. Hej,
    Jeg vil også gerne deltage - følger dig via bloglovin
    Hilsen Marianne
    mwilms@gmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Marianne - dejligt du vil være med. Som skrevet i deltagelsesreglerne så skal du også lige gå ind på fb og synes godt om min side der :-) Herefter får du tildelt et lod
      Vh Jette

      Slet
  28. Hejsa.

    Nu er jeg godt på vej. Jeg har liket dig på fb, er blevet oprettet på bloglovin og følger nu din blog.
    Nu skal jeg bare lige springe ud i selv at lave en blog, når modet melder sig.
    Tak for hjælpen på fb..;-)

    Min email er vibeke.ernst@hotmail.com

    Mvh Vibeke

    SvarSlet
    Svar
    1. Du får lod nr. 18 Vibeke :-)

      Slet

Kommentarer er altid velkomne!