2. juni 2013

MugRugs

Jeg har deltaget i MugRug-bytteri!
de her fik jeg tilsendt forleden fra min bytteveninde. 
Og de her var dem jeg sendte til selvsamme bytteveninde 
Syet i hør og stof fra bl.a. Gudrun Sjoden




En Mug Rug er oprindeligt en lille "dækkeserviet"  i størrelse der lige passer til en kop og en kage. I størrelse ca 15x20cm. Disse er også lavet i den størrelse. Men de kan laves til mange formål og i mange størrelser. Læse mere her
Når man laver et MugRug-bytteri syr man fx 2 Rugs i den størrelse man har aftalt og sender til den man har fået udpeget. Man modtager så inden for en bestemt periode 2 Rugs tilbage - spændene og hyggeligt, for hvordan ser de mon ud, dem som bytteveninden har fundet på at lave?... Og så medsender man lidt hyggegodt  sammen med sine MugRugs, lidt chokolade, te eller hvad man nu kan finde på - jeg fik den sødeste halskæde med glasperler, som man kan se på billedet og jeg medsendte selv bomuldsgarn og lidt te.
Prøv at se et væld af MugRugs her - der ikke grænser for hvordan de kan se ud, alt efter humør!
Jeg er bestemt på igen når et nyt bytteri går i gang efter sommer ☺

2 kommentarer:

  1. Sikke en sød ide.
    Og fine rugs! Både dem du har sendt og dem du har modtaget :).

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Maj - ja, projektet er overskueligt og da de jo kan laves på alverdens måder ved man aldrig hvad man modtager!

      Slet

Kommentarer er altid velkomne!