20. juni 2013

Hvilken ispind?

Inspireret af denne nye bog, købt på bogudsalg, 
af en anden lækker isbog set i bogklubben og
af alle de lækre ispinde som Hviid's is på Østerbro i København dagligt viser frem, 
samt af en trang til lækre is i sommervarmen 
vil jeg nu til at lave pindis!

Jeg har valgt 3 is fra bogen(det var altså svært!) som må være begynderopgaverne.
Disse er:
Yoghurt- og hindbærfryd
Vandmelondrømme
og fersken-flødepinde
Tilfældigvis fandt jeg disse raketis-forme i Netto idag...
Et heldigt sammentræf da jeg lige igår havde tænkt "Raketis - dem må jeg lave! Men hvor finder jeg  formene...?"
Så kære bloglæser - hvilken af disse uimodståelige is skal afprøves som de første i mine nye raketforme???
Du kan også afgive din stemme på min fb-side

Opskriften vil efterfølgende komme her på bloggen




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kommentarer er altid velkomne!