24. maj 2013

Liberty

For en stofentusiast er et besøg i Liberty en selvfølgelighed og en nødvendighed. Her finder man luksus i store mængder. Inspiration er der masser af, skønne varer, dyre varer og masser af dejligt stof. Libertys eget stof selvfølgelig men også en stor afdeling med andre designerstoffer - og jo, jeg fik da noget med hjem :-)
Elsker de fine lilla "tasker" man får sine varer i - føler mig altid så heldig når jeg går rundt med den lille lilla sag...
Den smukke gamle bygning hvor Liberty har holdt til siden 1875 - læs mere om historien her
Fede sko - dyre sko 
...og flere sko
enestående sko...
I Liberty finder man altid fashionabelt, farverigt, mere vovet tøj, mht farver og mønstre, til mænd



Altid så mange fine kopper og tallerkner

De her ville jeg gerne ha' haft med hjem ...
det var vist godt vi kun måtte ha' 15 kg hver i kufferten - det sætter en naturlig grænse for indkøbene

smukt
sødt
rigtig fint
og bedårende i al sin enkelhed og farvesammensætning

Skjorte til drenge syet op i Liberty TanaLawn
Tjahh, what to say?---














Hvis ellers mit håndled tillod mig at strikke i større stil var det den her Rowan-model jeg ville lave! Er helt vild med den ♥







man kan næsten ikke nænne at pakke sine varer ud... så fint
men jeg fik altså købt lidt KF-stof med hjem. Planen er et tæppe, på trods af at det der med rette vinkler og lige kanter  ikke altid lige er mig - men nu har jeg besluttet at jeg skal lave mit første større patchworktæppe, farverne driver helt sikkert arbejdet frem og så må vi jo se hvad det ender ud med.
Er de ikke skønne??




4 kommentarer:

  1. Tror lige jeg døde lidt! Så smuk butik..
    Jeg bliver lidt trist over at være på SU, når der er så mange smukke stoffer jeg kunne købe.. Men det hjælper lidt at få lov til at kigge igennem dit kamera.. Så tak!

    SvarSlet
    Svar
    1. også rart at ha' noget at se frem til Lea. SU'en er jo nok ikke for evigt og liberty består, garanteret, mange år endnu ;-)

      Slet
  2. Sikke smukke stoffer du har med hjem. De vil være flotte til et patchworktæppe. Ja Liberty se en fantastisk lækker butik. Vi besøgte den også da vi var i London i uge 8. Den er fyldt med smukke og dyre varer. Jeg købte dog mit Liberty stof hos Shaukat. Var du også henne og se den butik ?

    Kh Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, stoffet er også planlagt til at skulle blive et tæppe - er vild med farverne. Nej jeg var ikke i Shaukat. det må helt sikkert blive et mål næste gang :-)

      Slet

Kommentarer er altid velkomne!