8. maj 2013

Farverig GiveAway - sansynligvis!

Jubii!!! På fredag tager jeg til London
Og hvad skal jeg så der?
Jo selvfølgelig
først og fremmest skal jeg jo opleve "A life in colour" - Kaffe Fassett's udstilling af mere end 100 værker fra 60'erne og op til idag!
Og jeg har sikret mig indgangsbilletten - den skal jo købes på forhånd. Årh, hvor jeg glæder mig!
Derudover går turen til Liberty, først og fremmest for at ose rundt i stofafdelingen som er helt fantastisk, men også for at opleve dette helt specielle indkøbscenter. Det glæder jeg mig også til!
Det sidste der indtil nu er planlagt er en middag på Jamie Olivers restaurant "Fifteen" - håber på lige så god mad og betjening som sidst! Uhmm. Og så må de gerne ha' deres gode olie hjemme til salg denne gang ♥

Nå, men hvad har det så med en GiveAway at gøre???

Jo altså
Jeg vil på min tur rundt i det farverige London-univers købe en dejlig GiveAway med hjem til udlodning blandt de bloglæsere og facebookbrugere der har lyst til at deltage i legen. Jeg ved jo af gode grunde ikke endnu hvad gaven bliver ...
Så betingelserne er som følger:

(Læs nu nedenstående regler grundigt da jeg kan se at mange melder sig med fx 3 lodder UDEN at opfylde betingelserne!!!...)
  • 1 lod hvis du tilmelder dig som læser via bloglovin'
  • 2 lodder hvis du tilmelder dig som læser via bloglovin' og sætter mig på din blogrulle og linker til bloggen her med billedet foroven
  • 3 lodder hvis du tilmelde dig som læser via bloglovin', sætter mig på din blogrulle, linker til bloggen her og synes godt om min facebookside Lebahn-Unika
Udtrækning af en vinder sker søndag d. 19 maj!

HUSK at lægge en besked her under opslaget med antal lodder OG din kontaktadresse!!!! I tilfælde af at du skulle blive udtrukket  ♥





41 kommentarer:

  1. Jeg deltager med 3 lodder - en dejlig ide´- og godt du gav vejledning til links nederst på siden. Det er nu lagt ud på min blog.
    Du smutter da også til London hele tiden - rigtig god tur, det lyder så dejligt. Jeg skal til Aulby i morgen, det er heller ikke dårligt.
    Knus Kirsten.- Du har vist min kontaktadresse.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, der er jo meget at se og opleve i London :-)

      Slet
  2. Den vil jeg gerne prøve at vinde.
    3 lodder til mig tak.
    Hilsen Kirsten
    http://knudepaatraaden.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt Kirsten. Det ser ud som om der er gået et eller andet galt da du har sat bloggen på din blogroll...?

      Slet
  3. Ihhhh sådan en lækker give away. Jeg er med på 3 lodder. Mvh helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt du vil være med :-) Check lige om du har fået dig på, på bloglovin' og på fb... :-)

      Slet
  4. Jeg skal da have et lod i puljen.
    Mvh Rikke

    SvarSlet
    Svar
    1. Det får du - hvad er din kontaktadresse Rikke? Har du fået meldt dig på bloglovin'?

      Slet
    2. okay - har lige set at du i forvejen er på bloglovin Rikke ;-) super!

      Slet
  5. Jeg deltager med 1 lod :D

    SvarSlet
  6. Jeg deltager med 1 lod (tror jeg)

    SvarSlet
    Svar
    1. Husk lige at melde dig via bloglovin' så, Helle ;-)

      Slet
  7. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder. Min mail adr. er u.l@sol.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Husk lige at melde dig via bloglovin' Ulla ;-)

      Slet
  8. Jeg deltager med 3 lodder!
    Tak for muligheden for at vinde!

    SvarSlet
  9. Svar
    1. Husk at melde dig via bloglovin' Helle ;-)

      Slet
  10. Jeg vil gerne deltage med 1 lod :) sfedlborg@gmail.com :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Husk at melde dig via bloglovin' Sarah ;-)

      Slet
  11. jeg vil gerne deltage med 1 lod.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Husk at melde dig via bloglovin' Pia ;-)

      Slet
  12. Spændende ;-D

    Deltager med 1 lod... og x'er fingre for, JEG vinder...

    SvarSlet
    Svar
    1. Husk at melde dig via bloglovin' Pia ;-)

      Slet
  13. jeg er med på 1 lod. spændende med den tur, god fornøjelse:)

    SvarSlet
  14. Har du meldt dig som læser via bloglovin' Sonja?

    SvarSlet
  15. Jeg har ikke nogen blog, men deler gerne på FB :) Jeg er sikker på at jeg kender et par piger eller 5, der gerne vil følge din skønne blog.
    Følger via GFC, bloglovin' samt FB. Delt på FB. Hvor mange lodder giver det? 2 eller 3 eller kun 1?
    m_hoej20(ad)yahoo.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. lad os sige 3 :-) og del gerne med dine veninder - de er velkomne, også til denne lodtrækning
      vh Jette

      Slet
  16. Jeg deltager med et lod :-)
    juliejensen@mail.dk

    SvarSlet
  17. Maria Møller09 maj, 2013

    1 lod til mig! :-D
    mariamoeller@live.dk

    SvarSlet
  18. 1 lod - sandravarn@gmail.com

    SvarSlet
  19. Jeg kan desværre kun smide et lod i puljen, da jeg ingen blog har :)

    Rigtig god tur.

    Kh Maria Seidelin (mariaseidelin@hotmail.dk)

    SvarSlet
  20. Jeg deltager med 2 lodder (: God tur (:
    Trine Rasmussen, moi_246@hotmail.com

    SvarSlet
  21. Deltager med 2 lodder... God tur til London er meget misundelig - verdens bedste by

    christina.ruskjaer@gmail.com

    SvarSlet
  22. hello!
    amazing!
    I like your works! You are very smart! congrats!
    please enter my name...
    1 lodd

    lapappilon@gmail.com

    Hugs
    Eva

    SvarSlet
  23. Jeg napper 2 lodder - det er da spændende at se, hvad du får med hjem. :) lktl2@yahoo.dk.

    SvarSlet
  24. Anja Olesen15 maj, 2013

    Jeg deltager med et lod.frejfian@gmail.com

    SvarSlet
  25. Jeg ved ikke lige hvor mange lodder jeg har fortjent, men jeg er fast læser, du er på min bloglovin. Genialt at lave en give away hvor man skal melde sig som læser der. Burde jeg måske overvejre :D I hvert fald tak for tippet. Og ja vi er jo også følgere på facebook.

    God Pinse.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  26. Also I would like sign up for this super candy.
    1 lod
    hugs
    Gerda

    SvarSlet
  27. Om jeg nu har gjort mig fortjent til 3 lodder - de mener jeg. Men jeg kan se, at jeg ikke er den eneste, der ikke er helt stiv i det med hvilke knapper, man skal trykke på.
    Men spændende med sådan en London-tur.
    laila-neumann@webspeed.dk
    http://neumannskreationer.blogspot.dk

    SvarSlet
  28. Jeg håber jeg kan nå at være med på ét lod :)

    SvarSlet

Kommentarer er altid velkomne!