12. februar 2013

Jeg er vild med mit stof


I grunden findes der vel ikke noget så inspirerende og fascinerende og tidsforbrugende som stof i stakke ...
man kan flytte rundt på det, lægge det i farve- og mønstersammensætninger bare for sjov og til fremtidige, måske, projekter, man kan klippe i det, sy af det, trevle op i det, klippe forkert idet, ae det eller bare kigge på det  ♥
Jeg er vild med mit stof




...og ja jeg ku' jo blive ved med at vise billeder - de her er fx. nogle af dem jeg lige p.t. har til salg i "stof Butikken" på fb ...




2 kommentarer:

  1. Ja stof kan man ikke få for meget af. Jeg elsker også at sortere i mit. Det giver altid en masse inspiration. Jeg skal vist forbi "stof-butikken"...

    Kh Mette

    SvarSlet
  2. Hej Mette
    Du skal være velkommen - sæt også gerne dit overskuds-stof til salg derinde ;-) der er som regel et godt salg.

    SvarSlet

Kommentarer er altid velkomne!