9. januar 2013

Nyt navn på bloggen!

Har lige taget den beslutning at ændre navnet på min blog...

Fremover vil den have det "fuld-af-forventnings"-agtige og mere beskrivende navn
Stof-ligheder

fordi det jo er det jeg synes er fedt og fordi det er det min fritid i høj grad drejer sig om! 
Har dog taget den beslutning også, at selve "adressen" hertil ikke ændres lige p.t. Mest fordi jeg lige har fået lavet et ton nye visitkort - og de er jo ikke rigtig up-to-date hvis adressen ikke virker...

Så velkommen til min verden af stof og også til en verden af stoflighed i ordets mange betydninger!






4 kommentarer:

  1. Tillykke med det nye navn, jette!
    Det lyder rigtig fint :-).
    Kh maj

    SvarSlet
    Svar
    1. Også tillykke herfra.
      Nyt år nyt navn, det bliver så godt for dig.

      Kh. Lis

      Slet
    2. ja det håber jeg Lis ;-) satser på at få godt gang i stofværkstedet i år efter at det har ligget noget stille i 2012 ...

      Slet

Kommentarer er altid velkomne!