25. januar 2013

Fra facebook til bloggen

Da jeg er blevet opmærksom på at det er aldeles ulovligt at lave konkurrence på FB flytter jeg den igangværende konkurrence herind på min blog. Jeg vil jo nødigt ha' at hverken min side eller min profil bliver anmeldt/lukket eller på anden måde bliver stillet i dårligt lys. Samtidig laver jeg lidt om på den...

Så derfor, venner fra FB, fra blogverdenen og alle andre steder fra - deltag lige nu i konkurrencen om en super-duperlækker varmepude. Men deltag her fra bloggen ♥

Vilkår: Når antallet af "synes godt om" på min FB-side når 175 trækker jeg lod blandt alle der har "liket" FB-siden og som samtidig OGSÅ har lagt en kommentar med e-mailadresse under dette indlæg. (Se forklaring nederst på siden her)
(Du er selvfølgelig også rigtig meget velkommen til at følge bloggen her, men det er ingen betingelse for at være med i lodtrækningen)
Varmepuden er af egen produktion og fyldt med enten små vindruekerner eller med lidt større kirsebærsten. Begge dele ret lækkert. 5 minutter i mikrobølgen og du kan læne dig tilbage med puden bag nakken og sige "...ahhhh"!









(Serviceoplysning: Du kan også købe en hos mig hvis du nu, mod al forventning, ikke bli'r den heldige udtrukne ☺ 125,- pp)



Hvornår er en Facebook-konkurrence lovlig:
"En lovlig Facebook konkurrence SKAL altid køres i en 3. parts app. = et separat faneblad.
Man må IKKE benytte sig af Facebooks standard funktioner, så som Like, Del, Kommentar, Begivenhed, Billede, Note, Besked...
Man må gerne fortælle på væggen, at man har en konkurrence, men deltagelsen SKAL foregå i en 3. parts app. eller udenfor Facebook, f.eks. på en hjemmeside, hvor man kan indhente deltagernes kontaktoplysninger.
Man må gerne oplyse om, hvem vinderen blev, MEN vinderen skal kontaktes først udenfor Facebook via kontaktoplysningerne givet ved deltagelsen."






27 kommentarer:

  1. Jeg vil stadig gerne være med, selvom konkurrencen er rykket over på bloggen :)
    Hav en dejlig aften!
    m_hoe20(at)yahoo.dk

    SvarSlet
  2. Jeg er også stadig med.. :-)

    Hilsen
    Lone
    lrt@mail.dk

    SvarSlet
  3. Deltager også stadig.
    Mvh Rikke

    SvarSlet
  4. Jeg er med - har liket ( og har gjort det i et stykke tid )
    Håber jeg vinder, har nogle ømme nakkemuskler der kunne trænge til lidt varme.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det lyder som om der ku' være et behov ;-)

      Slet
  5. Jeg vil da også rigtig gerne være med.

    Kirsten Foged Jensen
    kirstenfogedjensen@gmail.com

    SvarSlet
  6. Facebooks regler er da heller ikke lette at følge. Men jeg vil stadig gerne med og synes da, at din blog er rigtig fin, så det er da kun et plus, at jeg kom ind og nu kan følge den :-)

    Mange hilsner
    Pernelle Vogelius
    psvogelius@gmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt - og velkommen i "klubben" ;-)

      Slet
  7. ihhhh hvor vil jeg gerne vinde din skønne præmie, den vil være rigtig god for min nakke som altid plager mig med smerter, og ved af erfaring at varmen hjælper <3

    så jeg deltager også med glæder herinde <3

    Kærlig HIlsen

    Pia Hansen

    Email missangeldk@gmail.com

    SvarSlet
  8. Deltager gerne her på bloggen :-)
    Lækker gevinst..

    SvarSlet
  9. Virkelig lækkert... Jeg er med - det ville min nakke sætte stor pris på at vinde :)

    Mette_vindfeld@msn.com

    SvarSlet
  10. det kunne være skønt med så lækker en varmepude, gerne med:)
    coubak@yahoo.dk

    SvarSlet
  11. med :)

    sandravarn@gmail.com

    Kig også gerne forbi min give away hvor du kan vinde en krea pakke:

    http://krea-kaos.blogspot.dk/2013/01/give-away-7.html

    SvarSlet
  12. Så blev jeg nummer 170 på din fb. Kun 5 igen. Jeg ville ufattelig gerne eje sådan en. Der ser 1: super fed ud og 2: så er jeg ret sikker på at den lige nu havde været god for mine ømme muskler. ;)

    englenfrasyd@gmail.com

    SvarSlet
  13. Jeg vil gerne være med i denne fine giveaway

    jytte777@sol.dk

    SvarSlet
  14. Sådan en dejlig pude vil jeg gerne vinde :-)
    juliejensen@mail.dk

    SvarSlet
  15. Ville være skønt at få varmen med sådan en lækker sag.
    dytte_vu@hotmail.com

    SvarSlet
  16. Lone R S Jensen27 januar, 2013

    Skøn præmie, deltager :-)

    Lonerikke@yahoo.dk

    SvarSlet
  17. Den vil jeg da gerne vinde, herlig gevindst.. Min mail er heidiogdres@dbmail.dk Hej fra Heidi

    SvarSlet
  18. Very nice gift, hope for the best.
    nadorgerda (a) gmail.com
    hugs
    Gerda

    SvarSlet
  19. Spændende blog - jeg glæder mig til at følge både her på på FB :)
    Min mail er ursula_mini@hotmail.com

    /Trine

    SvarSlet
  20. Lige sådan en jeg står og mangler:-) De er fantastiske, min blev bare væk i flytning. glæder mig til at se mere både her og på FB.-)
    MVH
    cam_thisted@live.dk

    SvarSlet

Kommentarer er altid velkomne!