30. januar 2013

En 70-års krea-gave







Stod og manglede en fødselsdagsgave til min "papfar" 
som fejrer sin 70-årsdag på søndag. 
Hvad gi'r man manden som ikke synes at ha' brug for noget 
- eller som ihvertfald ikke kan komme med ønsker...?
Med til historien hører 
at jeg lavede et net til ham for ca. 25 år siden
hvorpå jeg havde maskinbroderet "Henrys taske" 
så måske der ku' være brug for en afløser...
Nettet er klippet i frihånd og syet "by-the-way"
 altså lidt hen ad vejen og 
"lad-os-se-hvad-det-udvikler-sig til!"
Og sådan blev det så.
Med en lille serviceanordning bagpå
Og så skal der fyldes et eller andet i 
- hvad ved jeg ikke helt endnu ☺

Jeg elsker den måde at sy på 
- altså ikke alt for planlagt og 
uden et alt for fastlagt mønster 
- jeg laver alligevel altid om på det  ;-)


 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kommentarer er altid velkomne!