2. november 2012

Farvelæg din verden

Det er ikke fordi at jeg hverken tegner eller farver specielt meget, men denne smukke pakke med farveblyanter var jeg altså nød  til at tage med mig hjem fra Netto idag... det ku' jo gi' go' anledning til at lege lidt med streger og farver på papir :-) ... synes den var så flot og lækker at jeg straks gennemgik alle jeg er på gave med - er der mon nogen der ku' tænkes at blive glad for en pakke farver i julegave???  jeg ved slet ikke om nogen farver mere... nå, men så må jeg jo så bare selv igang :-)og det vil jeg helt sikkert også synes er sjovt - måske det kan "smitte"???






2 kommentarer:

  1. Det var da utroligt så smukke farver der sælges i Netto. Jeg må vist til at handle lidt der ind i mellem.
    Hvad med børnebørn? Nogen som gerne vil ? Ja mulighederne er mange, ellers må du jo igang selv, så kan du jo male dagen rød, med et strejf af blåt....

    God fredag til dig.

    Kh. Lis

    SvarSlet
    Svar
    1. Børnebørnene er vi ikke lige nået til endnu ;-) men ja, jeg må male selv!

      Slet

Kommentarer er altid velkomne!