7. oktober 2012

Efter træffet

Superhyggeligt blogtræf i Kolding idag :-) Glæder mig allerede til næste gang. En masse skønne, kreative kvinder som både fik spist, snakket, netværket og produceret. Mit produkt af dagen var nu nok nærmest snak og nysgerrige spørgsmål til alle de spændene ting der blev syet, strikket, hæklet, foldet og filtet! Men jeg fik da strikket 2 fingre på Maltes uldne handsker (påbegyndt for snart 2 år siden!)... 
Ja pæne er de da, og varme også, når de engang bli'r færdige  ;-)
Næste gang er jeg vist nød til at slæbe symaskine med bussen, så jeg kan få lavet noget freestyle :-)

Rart er det også at ha fået sat "rigtige mennesker" på "blog-ansigterne" - uanset hvor inspirerende et forum blogland end er, så er det ret tavst! - og jeg har da også skyndt mig at melde mig under fanerne hos de forskellige deltagere, og også få føjet alle blogs til min blogliste... kan du ikke finde dig selv så sig lige til, for der kan være smuttet nogle stykker i svinget :-) For mig er det ihvertfald den bedste måde at følge de forskellige blogs på - at ha' dem på min liste nederst på bloggen ☺


Se billeder fra dagen her og her

Og se også her hvem der deltog - check gerne de mange forskellige blogs ud - der er masser af inspiration og hygge til de kolde, mørke aftner :-)

5 kommentarer:

  1. tusind tak for sidst. det var hyggeligt at møde dig til blogtræf. Hvis jeg husker rigtigt, så fik du gavekort til behandling i Vorbasse. Uanset hvad, så er du altid velkommen til en kop te hos mig, hvis du kommer til Vorbasse

    SvarSlet
  2. Ja, og jeg glæder mig :-) Og en invitation til te og hyggeligt samvær lader jeg ikke gå forbi min næse ;-)
    Det var et supertræf I der fik stablet på benene! Og som helt ny indenfor "blogtræf" fik jeg da bestemt rigtig meget lyst til at deltage igen.

    SvarSlet
  3. Selv tak for en hyggelig dag :).

    Jeg skal også på en lille tour de blogland, så jeg kan få mig tilmeldt hos alle de skønne damer :).

    SvarSlet
  4. Tak for sidst - det var hyggeligt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. det var det ihvertfald. En rigtig god dag :-)

      Slet

Kommentarer er altid velkomne!