23. oktober 2012

Små sko

Så er jeg vist lige nød til lige at vise mit sidste sy-projekt - et af de 3 par sko, syet efter egne mål og efter eget valg af stof - jeg udloddede på min facebookside, da den nåede 100 "forfølgere" ♥


Skoene er syet i lækker bomuldssatin, med foer af smukt Kaffe Fassett-stof, det er str. 25 og mønster til sko som disse kan du finde i Elsebeth Gynthers gamle go'e "Børnetøj du selv kan sy 0-4 år"

Du kan se mange flere af de sko jeg har syet på min side Lebahn-Unika




8 kommentarer:

  1. ej, hvor er de da bedårende :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - ja jeg kan næsten heller ikke nænne at skulle af med dem ;-)

      Slet
  2. Hej Jette
    Hvor er de bare kære! Jeg er vild med dem : )

    Dejlig uge videre til dig!

    Kh Marthe

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - det er jeg jo også selv... ;-)

      Slet
  3. Hvor er de søde. Jeg tror sådan en lille gut/pige bliver super glad for alle de mønstre/farver.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  4. Ja, de er super skønne! Glæder mig til at give hende dem på! Skal nok sende et billede med dem i aktion!

    SvarSlet
  5. Hej fantastisk flotte sko. Sælger du mønsterer

    SvarSlet

Kommentarer er altid velkomne!