9. august 2012

Og nu et lille extranummer...

I skrivende stund mangler bare 7 at melde sig som faste læsere før jeg udtrækker den heldige der får tilsendt et eksemplar af den nye Liberty-sybog ♥  

Og da jeg køber lidt vildt ind af lækkert stof fra Westminster fabrics for tiden (hvorfor støder jeg hele tiden på fantastiske tilbud???) har jeg besluttet  at "dele lidt ud" af stofferne ved samtidigt at trække en extra gevinst bestående af et lille udvalg af superlækre designerstoffer :-)

Så hank op i fb-veninden - meld jer som læsere af bloggen ♥
Se reglerne lige her




 

9 kommentarer:

  1. kære Jette
    Tak fordi du er med til at udvide min verden med farverige ideer,dejlige kager og desserter lige en blog for mig. Jeg vil gerne være med i lodtrækningen om Give avay, jeg deltager med 2lodder.
    Kh. Hanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for de søde ord Hanne - det er noteret :-)

      Slet
  2. Den bog ser SÅ spændende ud, ville da gerne kigge nærmere i den.
    Helle Andreasen

    SvarSlet
  3. kære jette vil også gerne være med her. se på fb. mvh Nina Imhoff

    SvarSlet
    Svar
    1. Du skal være velkomme Nina ☺ - kan ikke se at du er på som fast læser? vh Jette

      Slet
  4. sikke en fin side du har her, glæder mig til at følge med her. Hilsen Mette

    SvarSlet
  5. Så fandt jeg ud af at blive læser på din fine blog. Jeg deltager med 2 lodder :)

    SvarSlet
  6. Også jeg fandt nu ud af, at tilmelde mig din blog som fast læsere. Desværre for sent til at deltage i din konkurrence om bogen til liberty stoffer. En bog jeg absolut må eje.
    Næste udfordring er, hvad jeg skal skal vælge som profil for at vise mit indslag med billede. Så ender nok med anonym profil.
    Mvh Diana Kanstrup

    SvarSlet
  7. Bliver lige i tvivl om hvorvidt det er for sent at deltage i din konkurrence eller ej. Hvis den stadig kører deltager jeg med 3 lodder.
    Diana Kanstrup

    SvarSlet

Kommentarer er altid velkomne!