9. juli 2012

Liberty-GiveAway

Jeg købte denne usædvanligt smukke bog i London for nyligt. Den er lækker, indbundet i stof og med de smukkeste fotografier og vejledninger! 
Til gavn for en af bloggens læsere har jeg nu fået fat i en mere - og den udlodder jeg som  
GiveAway 
når bloggen her når 50 faste læsere!!!
  • Du  får 1 lod, hvis du lægger en kommentar til GiveAwayen
  • Du får 2 lodder, hvis du lægger en kommentar og tilmelder dig som fast læser af bloggen
  • Du får 3 lodder, hvis du lægger kommentar, bliver fast læser af bloggen og linker på din egen blog med billede til GiveAwayen (har du ikke en blog så skriv en anbefaling af min GiveAway på din fb-profil/-side)
  • Du får 4 lodder hvis du lægger kommentar, bliver fast læser af bloggen, linker på din egen blog med billede til GiveAwayen og "liker" Lebahn-unika fb-side 

Husk at angive hvor mange lodder du byder ind med ♥ 
Smugkig i bogen....


















51 kommentarer:

  1. Hold da op, den bog vil virkelig pynte i min reol!!

    SvarSlet
  2. Det er så fin en bog - den kunne jeg godt tænke mig.

    Jeg deltager med 2 lodder :)

    SvarSlet
  3. Tænk at eje denne dejlige bog. Jeg vil gerne være med, selv om jeg lige har vundet en skøn GIVE AWAY hos dig.
    jeg er fast læser, men jeg vil gerne deltage med 1 lod.
    Solskinshilsen fra Kirsten.

    SvarSlet
    Svar
    1. 2 l0dder får du Kirsten - du er både fast læser og har lagt kommentar :-) Og hvis du kopierer GiveAway-billedet med teksten på og sætter ind på din egen blog så er du faktisk med på 4 lodder, da du jo allerede er på min fb-side ;-)

      Slet
  4. Hvor lækkert! Den fine bog må hjertens gerne flytte ind hos mig :-)
    Jeg smider fluks to lodder i puljen...

    SvarSlet
  5. Hvilken dejlig bog, den kunne jeg da også godt tænke mig på min reol. Med denne kommentar tror jeg at jeg deltager med 4 lodder. Lisbeth

    SvarSlet
  6. 2 lodder til mig - Den ser så lækker ud, den bog :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Deler lige på FB - Og liker allerede din FB-side :) Så jeg smider i alt 4 lodder i puljen :)

      Slet
  7. Jeg deltager med 3 lodder :0)

    SvarSlet
  8. Johanne Marie Andersen09 juli, 2012

    Den bog ser dejlig ud,og vil være rar at vinde og eje.
    Bare jeg nu kan finde ud af mindst 3 lodder.

    SvarSlet
  9. flot bog! Jeg vil gerne deltage med 1 lod.
    lene_mondrup@yahoo.dk

    SvarSlet
  10. Hej Jette

    Jeg vil gerne være med : ) Jeg har gjort alt hvad jeg kunne for at vinde denne skønne bog - så 4 lodder til mig!!

    : ) Jette

    SvarSlet
  11. Jeg deltager med 1 lod:)

    SvarSlet
  12. Jeg deltager med 2 stk`s

    SvarSlet
  13. Den boken så skjønn ut, jeg får lyst til å ta frem symaskinen min :-) Jeg tar 3 lodd og håper på vinnerlykke!
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlet
  14. Jeg vil gerne deltage med 1 lod

    SvarSlet
  15. En rigtig spændende bog.
    2 lodder til mig (:

    SvarSlet
  16. ej en spændende bog!
    4 lodder i hatten til mig :)

    kh
    Margit fra Creative Tail
    margit.rosenaa@gmail.com

    (jrg har selv gang i et par giveaways hvis du vil deltage)

    SvarSlet
  17. Åh Jette, det er bare såden en skøn bog, så jeg deltager med 4 lodder. Knus Pia

    SvarSlet
  18. lækker give away... :-) krydser finger for at jeg vinder... Jeg smidder 4 lodder i puljen :-)

    SvarSlet
  19. Husk de af jer, der er med på 4 lodder at få checket ind på min fb-side ;-)

    SvarSlet
  20. 4 lodder til mig i denne skønne giveaway!
    Kig forbi mine giveaways

    SvarSlet
  21. 2 lodder tak :-) Følger via bloglovin.

    SvarSlet
  22. Jeg følger med via GFC, så 2 lodder til mig :D
    hersom@mil.dk

    SvarSlet
  23. Jeg tror det lykkedes mig nu at blive tilmeldt som fast læser og finde ud af at skrive en kommentar, nu skal jeg bare finde dig på FB også :-)

    SvarSlet
  24. Vil gerne deltage med 2 lodder :)

    kreativhygge(a)hotmail.com

    SvarSlet
  25. deltager med 2 lod, tilmelder mig straks som læser.

    SvarSlet
  26. Jeg har skubbet til de andre bøger på hylden for at give plads til denne yndige sag....

    SvarSlet
  27. Your game is on my blog,down there.
    http://petite-armoire.blogspot.com/

    betikarauski@gmail.com

    All the best.
    Bernadett
    4 lodder
    FB Bernadett Rauski

    SvarSlet
  28. Jeg er ny i den store verden med blog og syning... Måske denne kan hjælpe mig på vej med den ene af tingene? :-) 2 lodder til mig... Hav en dejlig dag <3
    Christina
    christina@schlebaum.dk

    SvarSlet
  29. jeg er med på 3 lodder

    SvarSlet
  30. Sikke en dejlig blog du har dig her:-)
    Jeg vil gerne deltage med 3 lodder og håber at vinde den mægtig fine bog.
    Med venlig hilsen:-)

    SvarSlet
  31. Hej
    Jeg vil gerne deltage med 2 lodder

    SvarSlet
  32. Hej !! jeg er fast læser og jeg skriver her....jeg har lavet et link på min side og jeg har liket på FB!!!rigtig god blog og dejlig give away
    med venlig hilsen Lissen

    SvarSlet
  33. Jeg elsker jo Liberty, så her håber jeg virkelig at være heldig. To lodder til mig...

    Kh Mette

    SvarSlet
  34. Må bare eje den skønne bog. Liker på FB, er fast læser og hermed en lille kommentar... Det blev vist tre lodder til mig.
    MVH Rikke

    SvarSlet
  35. den ville stå smukt i min tallerkenrække<3 skøn gevinst!!

    deler på facebook og skriver her ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. hvis du vil være med så husk at tilmelde dig som læser ;-)

      Slet
  36. Deltager med 4 lodder :) Altså jeg følger bloggen på bloglovin' - liker, linker og deler på FB :)

    VH Maria Seidelin (mariaseidelin@hotmail.dk)

    SvarSlet
  37. Næææ hvor er den fin! Tror godt den må bo hos mig! Jeg lover at gå tur med den hver dag!!
    To lodder til mig!

    SvarSlet
  38. Super fin giveaway og dejlig blog du har :) Jeg vil gerne være med på to lodder og krydser fingre xxx
    Jeg kører selv en giveaway lige nu, hvis du skulle have lyst til at deltage
    mvh Marie
    www.marieglahn.dk

    SvarSlet
  39. Hej Jette

    Den ser meget spændende ud, jeg har dog problemer med at linke til din give away på min blog, da jeg ikke ved hvordan :)
    margrethe@recke.dk

    SvarSlet
  40. Hov angiver 3 lodder, når jeg får det til at virke :)

    SvarSlet
  41. Det ser ud som om du har fundet ud af det :-) velkommen til.

    SvarSlet
  42. Sikke en fin bog! Jeg har endnu ikke stiftet bekendtskab med Liberty, så måske det her er min chance :0) jeg byder ind med 3 lodder :0)

    SvarSlet
  43. Mente jeg havde skrevet indlæg, men vil gerne deltage med to lodder. Hilsen Mette

    SvarSlet
  44. Nøj en dejlig bog!
    4 lodder til mig :)

    SvarSlet

Kommentarer er altid velkomne!