14. juli 2012

Fed satin, søde dyr og en hurtig mini-giveaway


På vej hjem fra arbejde i går faldt jeg over noget fantastisk stof!
Lækker fed bomuldssatin ... så det købte jeg altså! ☺ 
- det er stof man bare bli'r glad af at kigge på ... og røre ved. Findes der mon noget mere lækkert stof at røre ved end fed satin?  Jeg tror det ikke ☺
Så er det bare lige hvad jeg skal bruge det til???
hmmm ... - foreløbig er det mest "klappe-stof"
Men noget af det har jeg klippet op til små billeder, der kan bruges til fx. applikationer. 
Det tror jeg bli'r rigtig sødt. Forestil dig et par små pingviner på et par børnebukser, en pude med babysæler eller en lille ræv bag på en skjorte...

Og så en lille giveaway!
Jeg bortlodder 4 pakker af disse applikationer!
Du kan deltage ved at lave en lille omtale af dette indlæg på din blog eller/og på din facebookprofil!
-vedhæft et af de ovenstående billeder 
og læg et link til indlægget herunder :-)
1 lod ved fast læser og indlæg på blog
1 lod ved fast læser og omtale på facebook

♥ du kan altså deltage med 2 lodder ♥


14 kommentarer:

  1. Hej Jette. Skøn give away, deltager gerne med 1 lod :)

    SvarSlet
    Svar
    1. tænkte også at det lige var noget for dig :-)

      Slet
  2. Sikke en fin give away, den vil jeg gerne være med på!

    Du er ny i Blogland. ligesom jeg, ser jeg:-)
    Måske du har lyst til at kige ind hos mig.

    Mvh Maria

    PS er med på 2 lodder:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Kigger gerne hos dig :-) Husk lige linkene til dine omtaler ;-)

      Slet
  3. Åh, hvor er de søde - de kan bestemt bruges til mange ting.
    Jeg vil gerne deltage med 2 lodder.
    Jeg håber, vi mødes på Karin Østergaards kursus i Bredebro.

    SvarSlet
    Svar
    1. ja jeg er helt klart på - glæder mig meget :-)

      Slet
    2. Husk links til dine indlæg Kirsten...

      Slet
  4. Jeg kan desværres ikke finde ud af at lægge billeder ind via min iPad, så jeg må nøjes med et lod, men oh hvilket et....
    God dag til jer alle og må den der ikke har så meget stof vinde :-)
    Hilsen Mette
    Www.framettesunivers.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mette - dejligt at du vil deltage - for at være med skal du lige huske et link til dit indlæg :-) vh Jette

      Slet
    2. Læser vist som fanden læser biblen, det er gjort...
      Hilsen Mette

      Slet
  5. Deltager med 1 lod :)

    http://www.facebook.com/sessensmor

    SvarSlet
  6. Also I would like sign up for these super candy.
    1 lod
    hugs
    Gerda

    SvarSlet

Kommentarer er altid velkomne!