18. juni 2012

Origami

Origami er fascinerende! Og nu har jeg, på udsalg i Panduro, købt en bog og 2 mapper med papir. Mit aller-allerførste origami-projekt er en Trane! Efter megen folden frem og tilbage, folden ud og folden igen, læsen forfra og kiggen på billeder igen så lykkedes det!... 
Næste projekt må blive at folde små papiræsker. Billeder kommer når det, engang, er lykkedes!
Og som totalt nybegynder inden for feltet mangler jeg noget viden om papir; Hvad er godt at bruge? Og er der nogle specielt gode køb-papirsteder?






Og sør'me om hun ikke har fået en kusine...

Koncentration og akkuratesse er vist noget af det der skal til for at få origamien til at lykkes!
-Det første går som regel fint for mig, det er værre med det sidste - men det kan jo være at det her kan blive en slags "akkuretesse-øvelse" for mig, - sjovt er det ihvertfald!
Se også en vejledning i foldning af Traner her



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kommentarer er altid velkomne!