19. juni 2012

Læsely

Det her er også en af mine drømme :-) Et lille sted, hvor der er fred og ro; velegnet til at fordybe sig i en god bog eller til at samle al sit stof i og så bare være kreativ i al sin afsondrethed... og så er det indrettet til også at sove i. Det er tegnet af arkitekt Dorte Mandrup. jeg synes huset er smukt, enkelt og passende lille. Synes du også det er et fedt sted og er blevet nysgerrig, så kan du læse mere her



                                                                                          
Har du et yndlingssted til ro og fordybelse???
                             


4 kommentarer:

  1. Jeg er så heldig, at jeg har fået konverteret vores gamle garage til systue. Når jeg "glemmer" at tage telefoner med derned, er jeg også dejlig afsondret fra Verden og kan fordybe mig i min syning og kreativitet

    Hilsen
    Lone

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror det er rigtig sundt at ha' et sted hvor man kan fordybe sig i lang tid uden gentagne forstyrrelser :-)

      Slet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Prøv at søge på arkitekten Dorte Mandrup, så finder du måske svaret på dine spørgsmål Frank, jeg har ikke undersøgt så meget i detaljen, synes bare det ligner et fantastisk lille sted til afsondring og fordybelse :-)

      Slet

Kommentarer er altid velkomne!