16. juni 2012

Lørdagsindkøb

Så... endelig fik jeg indkøbt løbesko og løbeudstyr! Nu skal det være. Jeg skal ud og øve mig i Pose-running (eller det der ligner ;-) nu må vi se...) og efter salget af min have sidste år mangler jeg i den grad at komme ud i naturen! Og da vi jo ikke har en hund at gå tur med så SKAL jeg altså igang med at løbe. Nu er udstyret i orden - idag fik jeg nemlig købt
   Sko
  • Karrimor-sandaler, lette og behagelige til daglig brug
  • Pinky Nike Lunarswift 3, til let løb og lange gåture (ja det skal jeg også, har jeg bestemt...)
  • Nike Air MAX MOTO 9 til de forhåbentlig lidt længere løbeture

    og så fik jeg købt løbetøj (har aldrig haft regulært løbetøj før så det er fedt!) 
  • Newline Perform Shirt
  • Newline Vest
  • Nike Capri løbebukser
  • Purelime sports bh


nåede også lige i Panduro for de har nemlig også startet stofudsalg, 50,- pr. meter, det kan man jo ikke lige lade gå forbi sig ... 
begrænsede mig til kun at købe det her stof ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kommentarer er altid velkomne!