29. maj 2012

At løbe...

Løb! Det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg gentagne gange har forsøgt mig ud i at løbe - både for at motionere og for at komme i skoven og nyde vejret og naturen. Men må hver gang jeg prøver konstatere at det er utroligt anstrengende (og det er jeg jo ikke så vild med ;-) )og besværligt og teknik har jeg aldeles intet af (hvem har det?) - jeg synes ret hurtigt at det bliver synd for mig og så stopper legen der... tur nr. 2 lader vente på sig.
Kender du det????
Jeg har så lige lært noget løbeteknik - på "Løbesymposium" forleden stiftede jeg bekendtskab med PoseRunning-teknikken. Jeg tror faktisk at der er nogle rigtig gode elementer i det, som kunne gøre løberiet mindre anstrengende - vel vidende at det jo aldeles ikke er "gratis" at løbe- og mere fornøjeligt. Men det må jo komme an på en prøve...
se links til løbeteknik

Billede lånt fra http://www.multitesta.dk/ole/lobeteknik/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kommentarer er altid velkomne!